29 Aralık 2014 Pazartesi

2014 - 2015 Listeleri


Tabiki de inancım gereği yılbaşını kutlamayanlardanım. Hatta "Yılbaşı" adı altında yapılan her türlü eğlenceye ve her türlü pazarlama tekniklerine karşıyım. 31 Aralık gecesini namaz, zikir ve dua ile geçirmeye çalışıyorum. Sizlere de naçizane önerim budur.

”Gafiller arasında Allahü teâlâyı anan, Kuru çalılar arasındaki yeşil ağaç gibidir.”


Hadis i Şerif [Ebu Nuaym]



31 Aralık 2013 günü kendime 5 maddelik “2014 İstek Listesi” oluşturmuştum. 5 maddenin 4'ünü Rabbim nasip etti, oldu.

Bu seneye gelince…


"Bir şeyi istemek, ona nâil olmak demektir; Zirâ Allâhu Teâlâ kabul etmeyeceği duayı kuluna ısrarla ettirmez."


(İmam-ı Rabbani Ahmed Faruk Serhendi)



“Kullarım sana beni soracak olursa, (bilsinler ki) ben, şüphesiz onlara çok yakınım. Bana dua edenin duasını kabul ederim.” 


(Bakara Suresi, ayet: 186).



Hadis ve ayetlerine sığındım ve istemenin önemini hatırladım. Geçen seneye göre çok daha bonkör bir "2015 Dua Listesi" çıkardım. Pinterest'ten edindiğim bu fikirle ve neleri ne kadar çok istediğimi hatırlamak için listemi hazırladım, başucumda saklıyorum. Her sabah güzel dualarımla uyanıyorum.




Bir de kendime "2014 En Listesi" hazırladım. Hiç unutmamak, capcanlı kalmalarını sağlamak için de burada paylaşıyorum. Sizlerde "2015 Dua Listesi, Yapılacaklar Listesi ve 2014 En Listeleri"nizi hazırlamayı ihmal etmeyin.


(Not: Benim gibi en güzel anılarınızı yazın, kötüleri unutun, mutlu kalın!)

Sevgiler, 



Sümeyye'nin 2014 En'leri


ü  Gelen En Büyük Mutluluk: Âmine'm

ü  Gelen En Güzel Haber: İkinci Yeğen, Yeni Can (Lokum'um)

ü  Gelen En Güzel Başarı: Yeni İşim

ü  Getirdiği En Güzel Dostlar: İş Arkadaşlarım

ü  En Heyecanlı Gün: 18.09.2014

ü  En Sevilen Film: Interstellar

ü  En Sevilen Kitap: OlasılıksızCafe Fernando

ü  En Delirtesi Oyun: 2048

ü  En Sevilen Uygulama: Pinterest 

ü  En Güzel Hediye: Amca Hediyesi

ü  Yapılan En Heyecanlı Spor: Yamaç Paraşütü

ü  En Büyük Dua: Düştüğüm Hatalara Bir Daha Düşmemem,
  Günahlarıma Ortak Olanların Ve Benim Affolunmamız.


ü  En Büyük Teşekkür: Bana, Hayatıma, Anılarıma Güzellikler Katan İnsanlara,
                                    Sevildiğimi Sürekli Hissettirenlere.  

Ve tabiki de tüm bunları veren Rab'bime şükürler olsun.


2 yorum:

  1. Bütün güzel duaların Allahın izniyle kabul olsun hayırlısıysa sana nasip olsun 💐 içimi ısıttın en sevdiğim 💞

    YanıtlaSil
  2. Benim canimm sumeyyemm en heyecanli gunu birlikte paylastigim guzel dostum... Seni cok seviyorum. Rabbim kalbinin guzelligi hurmetine tum isteklerini sana versin inshh....

    YanıtlaSil